Thursday, June 12, 2008

Mamelor din lumea'ntreaga...

Am un anunt umanitar. De fapt cainoitar.
Un amarastean de boxer tigrat, durduliu, simpatic foc si jucaus, in varsta de 4 ani, a ramas singurel pe lume si s-a trezit aruncat in strada dupa ce stapanul lui s-a stins din viata.
Ar avea saracul nevoie de un adapost, o jucarie, o mana de mancare si, mai ales, de un suflet care sa-l iubeasca si care sa-i ia din ochii umezi tristetea.

Daca aveti posibilitatea sa il infiati si vreti langa voi un prieten de nadejde, dati-mi va rog de stire (aici sau pe mail) . Sau daca stiti pe cineva care ar putea avea grija de el...
Este perfect sanatos, a fost bine ingrijit si nu este agresiv catusi de putin, ba din contra.
Sper sa pot revenii zilele acestea cu cateva poze cu el, sa ii vedeti moaca aia haioasa si sa va indragostiti de el :)

11 comments:

Octavian-Andrei Brezean said...

super expresie ce are pe fata ;))
din pacate nu mai am loc de unul

ogarafgan said...

m-ai intristat cu postul! intotdeauna ma doare cand un caine ramane fara stapan. dac-as putea i-as lua pe toti acasa, da' nu pot, io am deja doi ... sper sa-i gasesti un prieten de nadejde! :)
iar piticotul din poza, e de coma!
a iesit excelenta poza :)

Anonymous said...

Da-mi voie sa ma gandesc, sa analizez si sa decid. Am pierdut multi sperand ca-i salvez sau ca le pot oferi o viata. Am o curte, ma duc zilnic sa-i hranesc, dar atunci cand un binevoitor nu-i otraveste, ii atrage in mod magic soseaua, unde trec masini cu mare viteza.
Nu as vrea sa mai sper ca-i pot oferi unuia o viata si in cateva luni sa-l asez in "cimitirul" din spatele curtii.

Anonymous said...

asta e simpatic...dar dupa 8 luni de stat pe strazi se va inrai...

Anonymous said...

expresiv priviria, spune foarte multe despre viata lui.

Anonymous said...

Incearca www.caini.ro
Si ai rabdare! De asemenea este o rubrica in Formula As, poti pune anuntzul direct de pe net! Succes, functioneaza!

Anonymous said...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

Art.Cobra said...

AI tot respectul meu pentru psotul asta. Si sper sa iti urmeze si altii exemplul... cum bn stim ca mai rar se intampla.. Ma voi straduii si eu sa ii caut un adapost micutului. Din partea mea numai stima si daca te pot ajuta cumva sunt aici. (asta pentru ca si u incerci sa ajuti) numai bn

Cristiana Laura Pantea said...

superb

Anonymous said...

Simpatic catelul... Poate ar trebui o initiativa cum au baietii cu schimb de carti, dar sa ajute animale sa-si gaseasca stapani.

Anonymous said...

cat e de scump!