Friday, January 11, 2008

Maya

In primul rand - La Multi Ani tuturor ! Sanatate, bani, fericire si toate astea de si le doreste toata lumea.
Apoi, ca sa raspund (cu o nescuzata intarziere) Ginei la o leapsa mai veche, pe langa alte chestii pe care'mi doream sa mi le aduca noul an , va prezint noul membru al familiei - Maya :)
Un (de fapt o, ca'i fetita) dog de bordeaux de 2 luni jumate, care s-a facut stapan pe frigiderul, casa si inima mea :)

PS
Nu va lasati pacaliti de pozele cuminti. Are o energie in ea mai ceva ca in reclamele la Duracell.

35 comments:

Anonymous said...

Foarte misto seria. Sa-ti traiasca noua membra a familiei :)

Catalina Zaharescu said...

Sa-ti traiasca micuta! E o scumpa :)

anothem said...

Penultima m-a dat gata :) Sa iti traiasca!

ogarafgan said...

ai mai pus poza aia prima. sa inteleg ca ai doi la fel?
sa fie sanatoasa si sa-ti pape 2 frigidere!
si cand s-o arunca pe tine cu 2 labe, sa ai noroc de pat, zapada-n spate ;)

Anonymous said...

Mi-e imposibil sa aleg una dintre primele trei fotografii care sa imi placa mai mult decat cealalta! Profund impresionat!

Anonymous said...

Mai, da ce fain exemplar. Si fot pe masura. Sa-ti traiasca frumoasa!

Bogdan Marcu said...

Multumim frumos tuturor :)

Calin Chiorean said...

Super catelusa si pozele! Sa iti traiasca.Am si eu o Maya.Dar a mea are 6 luni si e jumatate cat a ta :D.Ca e o Westie.Noroc si un 2008 fericit si sanatos!

Anonymous said...

Foarte misto cadrul cu ea si mingea. :)

Carina said...

Ce mutrisoara trista pare sa aibe :)

Gina said...

si unii spun ca animalele nu pot arata sentimente... :)
din punctul meu de vedere ai niste portrete aici superbe:)
felicitari si merci, nu-i nevoie sa te scuzi. Cred ca foarte curand si blogul meu o sa devina fotoblog :D

. said...

sa ai un an cat mai bun si sa fi sanatos in primul rand!
sunt absolut dementiale fotografiile, ochii "copiiilor" spun tot, iar pentru mine 2 si 3 sunt de pus in rama.
felicitari si sa iti traiasca!

Bogdan Marcu said...

Mai, sa nu-mi deochiati fata :)
Multumesc foarte mult.

Anonymous said...

superba fetita si cadrele! Sa-ti traiasca, sa creasca mare si sa te bucuri de ea!

Anonymous said...

haha... super tari... :)bafta.

Anonymous said...

Este absolut superba! :)

Daniel Culea said...

foarte reusite fotografiile, imi plac toate,
Fericitarile mele , cine stie cand oi avea timp sa invat sa fac si eu asa fotografii:)

Gina said...

mai...da` te-ai facut cam lenes... nici un spot? nici o poza de pe 11 ianuarie?

Doru Oprişan said...

Cu adevarat frumoase pozele !
Si sa-ti traiasca ! :)

Anonymous said...

mai omule tu nu mai pui nimic:(:(

Anonymous said...

Salut!


Ma gandeam daca ai vrea sa facem schimb de linkuri:).


fabeto http://fabeto.blogspot.com ( siteul meu nu e optimizat seo) sunt inca la inceput dr voi mai lucra pe la desing.

in rest am 600 views saptamanaaceasta si sunt pe locul 270 ( vezi trafic.ro )

Anonymous said...

E adorabila !! Sa-ti traiasca !

Anonymous said...

dap! sati traiasca si la mai mare:D

Neeki Sakura Saiki said...

caponeeeeeeee,mai pune ceva nou, baga mare ca stiu ca ai arhiva consistenta...

ps: nu cu mine!!!

Alex said...

ce aparat si ce obiectiv ai folosit la pozele astea?

Anonymous said...

Multam foarte frumos tuturor :)

*Gina, Neeki si nevermind - soon, verrrry soon. Numa sa depasesc perioada nu tocmai roz prin care trec momentan.

*Fabeto- te-am adaugat.

*Alex - pozulicile sunt trase cu 30D si 50mm f1.4, +430ex ;)

Anonymous said...

si uite..suna ata de palpitant sa lcurezi la 5 in de casa.:)..Numai ca eu mias muta locul de munca:)Nu as maia vea timp sa-miadmir semenii:)

TRZA said...

Bună Bogdan, voiam sa-ți spun că mi-a plăcut foarte mult fotografia ta, 7 dimineata, si am pus-o la mine pe blog.Daca te deranujeaza, spune-mi ca s-o scot.Cum doresti tu.Mi-au placut si pozele cu fata ta, sunt superbe.

Anonymous said...

Nu'i nici o problema.
Merci ;)

Anonymous said...

un traitement des images qui fait penser à de la peinture hyper-réaliste

IRO LEA said...

ce poze faine

Chendran Bogdan said...

va doresc sa traiti fericiti muulti ani bucurandu-va unii de altii

Anonymous said...

Multam frumos tuturor :)

Anonymous said...

a 3a imi place cel mai mult :)

Dungha said...

excelent lucrat, frumos catelus... succese!!!