Tuesday, November 13, 2007

Optimism

Nu prea le am eu cu lepsele, da' fiind de la Gina, pt ca ii sunt dator cu o cafea, o sa o onorez.
Cum reusesc sa-mi pastrez optimismul si sa merg tot inainte ca rusii ? Ea a scris niste chestioare frumoase acolo, dar in cazul meu e foarte simplu si scurt - sunt madoarencurist si miserupist.

De ce sa ma consum din orice mizerie ? Vreau sa traiesc 100 de ani, ce talentu lu Monica Columbeanu. Sau Barladeanu ?
Daca as fi psihiatru, asta v-as prescrie in caz de stres si probleme anexe. O mare durere in fund. Da' nu din aia ca a lui Naomi din piata Operei. Da' na, acu fiecare cu gusturile lui. Cine sunt eu sa judec ? Fiecare se optimizeaza (derivat de la optimist) cum poate.

Raspunsei. Acu ce fac ? Lepsele astea se dau mai departe nu ? Hai sa vedem ce zice cineva mai putin optimist. Blondoooo ! Lasa venele in pace si lumineaza-ne :)

14 comments:

Gina said...

oh well.. n-ai fi singurul miserupist sau madoarencurist pe care-l stiu :)) si da, lepsele astea se dau mai departe si se-nmultesc precum comunitarii...

Gina said...

[uitasi] merci de raspuns, nu stiam ca-mi esti dator c-o cafea :)) dar e bine sa aflu :D

Neeki Sakura Saiki said...

HA?...nu inteleg ce vrei sa insinuezi?cum ca as fi depresiva?...vrei sa ma faci sa scriu pe blog?...bine >:D<

. said...

tare fotografia :D

Anonymous said...

Danke :)

Mihai Gagiu said...

foarte foarte misto 'grunge' asa.
hard worker (nu hardly working...)

octavian.stangaciu said...

fata si mainile imi aduc aminte de portretele lui Andrzej Dragan :D foarte tare

Anonymous said...

doar 100 de ani ? :))
reusita fotografie!

Anonymous said...

Eşti calm şi miserupist? Un singur lucru am să-ţi zic: Kunzite. A? A??

Anonymous said...

Multam mult baieti :)

PS
Doar 100 ca probabil voi fi deja plictisit de viata atunci :)

PPS
Kunzi e doar un instrument de relax la serviciu :D

Peter Zakrajšek said...

I am inprest on you photo jurnalism!

GREAT!!

Peter

Anonymous said...

Thank's Peter!
I apreciate your opinion :)

Anonymous said...

bogdan ... bogdan dinca

Anonymous said...

great picture!!!

greetings from Berlin
Moritz