Wednesday, October 3, 2007

Time Machine


Nu, nu am descoperit masina timpului. Nu inca. As vrea eu sa pot trage o dusca si sa fumez un trabuc cot la cot cu Al Capone.

Dar zilele trecute am reusit sa fiu putin mai aproape de aceasta fantezie , chiar daca doar cu imaginatia, pentru ca am avut onoarea de a fi pozar la ultimul film al regizorului Radu Gabrea .

Viata de pe platoruile de filmare, viata din spatele scenei si al ecranului, a constituit o experienta fantastica pt mine. Iar faptul ca am lucrat cot la cot cu nume mari din filmul romanesc (maestrul Razvan Vasilescu, Marcel Iures , Florin Piersic Jr. si multi altii) a constituit cireasa de pe tort.

Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care mi-au acordat aceasta oportunitate si celor care mi-au facut experienta si munca mult mai placuta, si ii urez domnului Gabrea mult succes cu noul film.

Acum astept sa ma contacteze Tarantino si cu Spielberg, asa ca ii rog pe amicii mei sa nu ma sune inutil in perioada imediat urmatoare si sa-mi tina linia ocupata pentru ca cei doi trebuie sa ma sune dintr-un moment in altul. :)

4 comments:

Traian said...

Ultima face toti banii dar nici celelalte nu sunt mai prejos.

Anonymous said...

Bravo, faine imagini de make-off (asta o stiu eu, ca din imagini nu s-ar zice), se vede ca ti-a placut/priit experienta. La mai multe!

Anonymous said...

Intr-adevar, am fost foarte incantat de ceea ce am facut.
Multam fain de aprecieri :)

Anonymous said...

Foarte faine, ultima este super, foarte bine introdusa atmosfera ;)