Friday, June 15, 2007

Vernisaj FOTOSinteza

Ar fi fost culmea sa lipsesc de la vernisaj tocmai eu care ii laudam pe tinerii astia :)
Repet indemnul de a da o fuga pe acolo pt ca merita. Personal am observat o crestere a calitatii fata de ultima lor expozitie si ii felicit pt asta.

Si uite asa cadrele de la Brasov mai au de asteptat putin. Nu de alta, dar nu stiu prin ce minune, maine o sa ma duc dimineata la scarbiciu, asa ca in curand trag pe dreapta, desi mi-ar fi placut sa mai lungesc sucul de pe Motoare. Chiar daca ploua :D

6 comments:

Anonymous said...

hihi ... tare poza cu mine :)

Alexandra Sandu said...

i-auzi la narcis!!

augustin said...

buna ziua. am o nelamurire tehnica legata de blog si as avea nevoie de indrumare. blogul dvs. prezinta 3 coloane. una in stanga, cu arhiva blogului, cea din mujloc, cu subiectele, si cea din dreapta cu adresa de contact. spuneti-mi va rog cum ati reusit sa inserati coloana din dreapta deoarece in mod normal, blogspot nu iti ofera decat 2 coloane. multumesc pentru indrumare...
augustin

Anonymous said...

Salut Augustin. Legat de intrebarea ta, am scris cu ceva vreme in urma un articol legat exact de aceasta tema, in care am descris amanuntit ceea ce trebuie facut pt a activa si a 3a coloana in Blogger.
Gasesti articolul aici: http://bogdanmarcu.blogspot.com/2007/04/blogger-cu-3-coloane.html

Sper sa-ti fie de folos, succes ;)

augustin said...

Buna ziua.
va multumesc pentru ajutor. am pus in aplicare sfaturile dvs si, dupa cateva mici insuccese legate de aliniere, am reusit. imi place cum arata blogul in noua forma. va multumesc inca o data...

augustin

Anonymous said...

Yup, ti-a iesit bine :)
Ma bucur ca am putut fi de ajutor :)