Wednesday, May 16, 2007

Pasionati de fotografie I


Initial am vrut sa zic "obsedati" in loc de "pasionati". Dar sa zicem ca nu este chiar cazul nostru. Pasionati suna mai bine parca. Oricum, daca indeplinesti majoritatea chestiilor de mai jos, inseamna ca ai o mica problema, inseamna ca ai microbul in sange. Si nasol este ca nu este tratabil. Ba din contra, se dezvolta. Pui uneori camera la naftalina si zici ca te-ai lasat. Dar neahh...crezi tu ca te-ai lasat. O sa o scoti de acolo dupa o perioada, si o sa te apuci si mai abitir de treaba.
Deci daca va regasiti macar in 5 din cele 10 (aceasta fiind prima serie de caracteristici si poze), atunci aveti o problema.

-echipamentul tau foto costa mai mult ca masina personala
-cand auzi "diafragma" nu te gandesti la metoda de contraceptie
-cand te uiti la un film si vezi poze
-auzi des de la prieteni ca "nu esti sanatos"
-cainele tau fuge cand te vede cu un aparat foto in mana (sau pisica)
-rar mai iesi in oras fara sa ai camera cu tine
-cea mai mare parte din bookmark-urile tale sunt forumuri foto sau site-uri de specialitate si galerii online
-te miri cand mai apari si tu in poze
-cardurile tale de credit sunt mai tot timpul goale
-schimbi camera cel putin o data pe an si ai un obiectiv nou o data la 6 luni (sau macar vrei sa faci asta)

*Nota - asemanarea celor din poze cu persoane si situatii reale este pur intamplatoare
- nici macar un animalutz nu a fost ranit pe parcursul realizarii cadrelor


13 comments:

Unknown said...

he he ... nice :) eu sincer cred ca nu ma regasesc decat la uitat la filme si vazut poze si la iesit in oras cu aparatul :). desi daca as avea cardul umflat probabil ar fi fost mult mai multe ... :D

ps. si daca stau sa ma gandesc, e posibil si ca aparatura foto sa fie mai scumpa decat masina personala ... :))

Alexandra Sandu said...

misto... cel mai tare era sa nu se fada nici o fatza, sa fie toate acoperite de aparate :D

Alexandra Sandu said...

sa nu se vada :P

Anonymous said...

Cristi,daca o indeplinesti pe aia cu masina, restul nici nu mai conteaza :)

Alexule, stai ca mai am poze de vreo 2 serii :D

PS
Mercic ;)

vlad dodan said...

Sterge-l pe ala de deasupra !

Foarte misto entry-ul asta, mai les ca poza cu subsemnatul a facut inconjurul lumii si mai am si o fatza de oligofren pe deasupra.
Imi place melodia pe care ai ales-o, dar am senzatia ca le punem prea mari, cred ca trebuie sa le convertim la 96kbs ca sa se incarce mai usor si pentru astia cu netul in ghips, ca am primit nenumarate reclamatii.
Maestre Marcu ... trebuie sa mai iesim la un Cico ... simt ca va pierd ... pe toti astia din fotografii. La naiba sa o ia de facultate, dar e prea frumoasa... rezolv eu intr-un fel.
Daca cumva soarta face sa n-am net pana vineri sa stiti ca merg la Ambasada Americii sa cersesc o viza so wish me luck.
Revenind cat de cat on topic, pot sa spun ca in afara de faptul ca n-am masina m-ai atins la tot ce-ai scris in lista cu simptome. Sa va uitati la Revolver ... 25 cadre pe secunda timp de 2h toate unul si unul. :) Iar favoritul meu in mar=terie de cadre gandite este (de departe) Se7en (Brad Pitt, Morgan Freeman, Kevin Spacey)

Anonymous said...

imi place foarte mult prima :)

Anonymous said...

Uite-l mai ca traieste ! Incepusem sa-mi fac griji :)
In week-end iesi la cico obligatoriu. Cu forta te iau.
Bafta cu viza, cu scoala si cu toate cele. Si sa stii ca nu ne pierzi, ne gasesti oricand pe FT (si conexe) :D
Si mercic ;)

Anonymous said...

Si merci Codrin :)
E normal sa-ti placa, doar e cu mine, nu de alta :D

Anonymous said...

Iete la ei pozarii!! Heh heh. Ma regasesc si eu in cateva din cazuri. E jale mare cu iesitul undeva. Trebuie sa am neaparat 2-3 obiective la mine. In excursii mai lungi, tot echipamentul frate, cu trepied, catel si purcel!

Anonymous said...

Da, trebuia sa scriu si asta - ca nu conteaza cate kile are echipamentul nostru, ca tot il caram dupa noi si la o plimbare pjavascript:void(0)
Publish Your Commente Magheru :)

Nicu Burada said...

Yupiiiii ... nu sunt ... Oare?? Chestia e ca nu prea ma regasesc poate inca sunt la inceput (mai pot fi tratabil :D )
Suna frumos "Pasionati" ... si pe langa tot ce ai spus u acolo ... nu cred ca s-a produs prima victima din cauza "foto"

Deci sa nu o mai lungesc ... "-te miri cand mai apari si tu in poze" .. aci eu da domle' 100% .. norok de gagik mea ca imi mai fura cam .. dar se pare ca s-a molipsit si ea ...
eu unul numai cadre vad ...ea poze multe amintiri ... eu nimik... "cat e halatul" :)))
Numai bine tuturor!

Anonymous said...

cititi blog-ul intreg, destul de bine

Goez1 said...

God I'm addicted
E grav ma cam regasesc pe acolo