Wednesday, April 25, 2007

Mai cititi ?

Am constientizat de curand, cu oarece rusine si parere de rau, ca nu am mai pus mana pe o carte (literatura, nu reviste de tehnica si fotografie) de...naiba mai stie de cand. Nici nu-mi mai aduc aminte.
Blestemat fie internetul si tehnica (doar pt asta, ca la altele sunt bune ). Si hai ca eu am citit cateva kile de carti pana sa ma las usor usor de hartie si sa ma apuc sa-mi stric ochii numai pe monitor, dar ma gandesc la tineret. Nu tineretul din care fac eu parte, ca noi am mai citit, mai de placere, mai impinsi de la spate, ci tineretul mai tineret ca mine...
Lasati mai naibii joacele, forumurile, blogurile, gugalu, messenger-ul, torentii si toate minunatiile astea si puneti mana pe o carte buna ca nu stiti ce pierdeti...

*Nota- ii dedic acest post in primul rand fratelui meu mai mic. Stie el de ce ;)

5 comments:

vlad dodan said...

Foarte interesant entry-ul! Frumoase imagini. Cat despre citit sunt total de`acord. De cand am intrat la facultate rasfoiesc numai reviste si paginile internetului. Am uitat ce-i aia sa-mi umezesc degetul ca sa dau o pagina galbena spre un deznodamant de calitate.

Anonymous said...

Cred ca poti fi mai eficient de-atat:
"CITITI LITERATURA CA VA BELESC PE TOTI!!!" :D

. said...

Prima foarte misto. Se intelege cartea, focala buna.

Anonymous said...

Multumesc mult de aprecieri :)
Termita, initial ceva de genul ala am vrut sa scriu, dar am zis ca deh, hai sa incerc cu vorba buna :D

Ioana Chilu said...

haleluia, mai citesc. is faine rau treburile alea cu multe pagini, scrise marunt.