Wednesday, March 28, 2007

Ce-mi place. Si ce nu

La indemnul amicului Mihnea, m-am apucat sa-mi fac lista cu ce-mi place si ce nu-mi place sa pozez. Si de ce. E prima oara cand stau si ma gandesc de ce pozez anumite chestii si de ce nu altele. Asa ca ete lista, in mare:

Imi place sa pozez:
0. Femei. Nu dau detalii.
1. Peisaje - pt ca am fost atras intodeauna de munte si de frumusetile naturale. Plus ca imi plac culorile cat mai saturate, iar in peisagistica am parte din belsug de ele. Intentionez ca la pensie sa ma mut intr-o zona montana cat mai linistita si izolata. Doar sa am calculator si net.
2. Animale domestice si salbatice. Le prefer oamenilor si in fotografie si in viata de zi cu zi. Cred ca am fost animal intr-o viata anterioara. Ori caine, ori bou. Dar inclin sa cred ca bou, pt ca inca mai am caracteristici.
3. Portrete cu UWA (obiectiv ultra wide).Cuz' it's funny. For me.
4. Oameni in diverse ipostaze, neregizate. Pt ca dupa ce descarc pozele incep sa vad ce nu vazusem cu ochiul liber. Pt ca am dioptrie si nu-mi plac ochelarii. Si nici lentilele de contact. Nu ma vad bagandu-mi dejtele in ochi.
5. Arhitectura moderna. Simpla si impunatoare. Si se preteaza la hdr, care e cul.

Ce nu-mi place:
1. Fotografia regizata. Nu ca nu o suport dar nu ma atrage. Poate doar pt ca-ti permite sa te joci cu lumina. Imi place sa ma uit la cadrele altora, dar nu sa si fac. Sa ma apuc sa trag de saracu model, stai asa, stai asa, indoaie-te, craceste-te, dezbraca-te...gata ca ajung la alte alea. Sau sa aranjez sticle si pachete de tigari pt poza...Mai bine le consum.
2. Orfani, ciungi, betegi, cersetori. Pt ca sunt chitros. Si daca as fi unul dintre ei nu mi-ar placea sa mi se faca poze fara sa mi se dea bani. Si nu-mi place sa dau bani.
3. Balustrade, capace de canal, garduri, baltzi, gauri, moloz, gunoaie, frunze, usi, geamuri, ziduri, scobitori, ace cu gamalie. Le tragem o prelucrare misto cu cinjpe layere pe canale diferite de culoare si gata un cadru beton, nu ?
4. Floricele. Pt ca sunt un dur si nu ma pretez la asa chestii sensibiloase. Doar femeile si miahi ar trebui sa pozeze asa ceva.
5. Femei frumoase. Ca nu stau. Probabil pt ca am o moca de parca ieri am iesit de la Jilava.

Si o adaugire la alea care-mi plac - Grasele.
De Cotnari. Da' nu sa le pozez.

No comments: