Saturday, February 24, 2007

Cum sa adaugi smilies pe Blogger

Pentru ca ma saturasem de emoticoanele seci cu punctulete si paranteze, am sapat putin pe google si am gasit link-ul acesta. Ca sa traduc ce scrie acolo si pentru ca am modificat putin scriptul, adaugarea lui putand fi facuta extrem de usor. Nu trebuie decat sa urmati pasii urmatori :
- va logati frumos pe blogger
- calea pt a accesa body-ul paginii in format html: Template>Edit HTML
- o sa gasiti o linie "<*head*>" (fara caracterul * . Am adaugat * doar pt a putea introduce textul aici fara a fi vazut ca script)
- sub "<*head*>" nu trebuie decat sa inserati urmatoarele (fara ghilimele si fara caracterul * , cu copy & paste):
"<*script src='http://benjamin0331.googlepages.com/addSmiley.js' type='text/javascript'/*>"
- save template si gata. Aveti zambareti !
- :) :( :$ ;) :D

4 comments:

Gina said...

stiu ca nu are nici o legatura cu postul, dar te rog sa-mi dai o adresa de mail pentru ca vreau sa-ti cer o aprobare in legatura cu niste fotografii.
Eventual, lasa-mi un comentariu pe blog pe care ulterior sa-l sterg. Chiar nu consider ca e bine sa spun aici ce si cum.
merci

Anonymous said...

Am adaugat si o adresa de contact pe blog :)
Imi poti scrie la bogdan-marcu@myx.net

monk said...

hehehe TNX :P

mafia2laur said...

frate cum faci sa se vada emoticoanele alea. k nu imi merge. pun alea in html si nu pot sa pun smileyuri. zimi cum sa fac. k incerc sa le pun si nu mi le vede