Friday, February 9, 2007

Copilarie

Vorba lui Creanga - nu stiu altii cum sunt dar eu...imi e dor de ea, de copilarie. Imi e dor sa nu am griji, sa nu am responsabilitati, sa fiu mereu vesel...
Copilaria e ceva magic. Nu sti cand incepe si nici cand se sfarseste. Te trezesti doar om mare, si, desi ti-o doreai, acum vrei sa te intorci la nebunia si exuberanta de atunci.
Observ cu tristete cum copii de azi nu mai au copilarie. Se maturizeaza parca prea repede, petrec prea mult timp in fata monitorului, traiesc intr-o lume virtuala.
Nu pot decat sa ma bucur ca am facut parte dintre ultimele generatii care am trait din plin acele momente care acum imi lipsesc...
""Hai mai bine despre copilărie să povestim, căci ea singură este veselă şi nevinovată."

8 comments:

Traian said...

Bun text ai scos din arhivă ;).

monk said...

Copilaria eeste vesnica!

monk said...

-e :D

Mihai Codreanu said...

E prima data cand iti vad blogul. L-am gasit din intamplare si ma bucur ca l-am gasit. Imi plac foarte mult fotografiile tale ... mai ales peisajele; se vede ca sunt gandite si muncite. Felicitari!

Anonymous said...

Multumesc foarte mult de aprecieri :)

Monk, iti doresc sa fi printre putinii norocosi care au parte de o copilarie vesnica :)

monk said...

Copilaria nu se regaseste doar in varsta!
Tnx anyway

Viorel said...

Felicitari.
Bune fotografii.

Anonymous said...

Multumesc foarte mult Viorel pentru aprecieri :)