Saturday, January 6, 2007

Za beginning...

Uite ca mi-am tras si eu blog ca prea avea toata lumea. Eh, asa e "trendi" acum.
Cei care ma cunosc de ici de colo, stiu deja la ce sa se astepte de la mine. Pentru ceilalti - o sa incerc sa va incant retina cu lumina surprinsa de senzorul meu, lumina ajunsa pe el prin lentilele mele 3'rd party, ca nu sunt inca patron...sau nu am furat suficient pana acum...cine stie...
Deci (ce nu-mi place sa incep cu deci), o sa va luminez pixelii monitorului cu cate o fotografie doua, artistica sau nu, poate si cate o idee pe alocuri, vre-un link util si ce o sa-mi mai treaca mie prin capsorul meu senzual ca al unui zimbru barbos.
Si ca sa inchei primul post tot in stilul "trendi" - Enjoy !

2 comments:

vlad dodan said...

Fotografia pe care ai postat-o e prea mica. Si daca ai facut asta intentionat sa stii ca nu mi-ai excitat pixelii monitorului de nici un fel.

Imi place imaginea, dar faptul ca am dat click pe ea si nu prea se intelege mare lucru, mi-a lasat un gust amar.

Numai bine.

Anonymous said...

Multumesc foarte mult pentru feedback. Ca orice incepator, inca experimentez, asa ca aceste comentarii ma ajuta foarte mult. Promit ca pe viitor sa excit mai multi pixeli, atat pe verticala cat sipe orizontala ;)